bellashemligatankar

Alla inlägg under juni 2013

Av Bella - 30 juni 2013 09:33

ag orkar inte mer seriöst! Inte när det är så oroligt i huset som de e nu! Jag behöver lugn och ro! Igår var en hemsk dag! Mkt självskade handlingar och jag fick dubbel vb medcin för jag mådde så dåligt. Jag va helt off i huvudet pga ångest! Jag har åkt på "rök vak", dvs personalen är med mig när jag röker. För annars skadar jag mig. Triggande? Jag vet inte, och jag bryr mig inte! Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill i den!


 

Av Bella - 29 juni 2013 17:08

Tillbaka i självskade träsket igen....Suck....Skadat mig igår och idag, och jag vill bara göra mer!

Av Bella - 28 juni 2013 19:08

Jag orkar inte längre! Allt är kaos.. Och jag är ett brännsår rikare....Jag vet inte vad som händer längre! Vad ska jag göra? Jag vill ju inte hålla på att skada mig!



   

Av Bella - 28 juni 2013 09:16

Jag mår inte bra...Jag har självmordstankar :(. Öppnade mig mkt för L igår, berättade saker som jag inte har sagt till någon innan. L blev chockad...I förrgår gjorde jag en dum sak...T sa igår att de va sånt som kunde få mig att hamna på avd...Nya tag nu!

Av Bella - 26 juni 2013 07:30

Idag är jag glad! Även fast jag blev sur när jaqg vaknade kl kavrt i 6 imorse så är jag glad! Ingen ska fan få förströra denna dagen för mig! Ska fan få må bra hela dagen har jag bestämt mig för!

Av Bella - 25 juni 2013 18:50

Min perm givk bra! Idag blåste jag ett glas och va i skogen!


         

Av Bella - 24 juni 2013 06:41

Inatt ska jag sova på Elit hotell med min pappa och styvmamma :)

Av Bella - 23 juni 2013 19:32

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill skada mig! Så jävla mkt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards