bellashemligatankar

Alla inlägg under april 2013

Av Bella - 30 april 2013 19:39

Anonym : Jag jagar inte diagnoser! Men jag har en ätstörning. Om du inte visste så kan man ha en äs utan att ha papper på det! Jag har haft det sen 2006 som jag skrev i inlägget!



Kan alla bara sluta ifråga sätta ALLT jag skriver???? Bara för jag skrev ett inlägg om äs så är det såklart någon som ifrågasätter det!!! Min gamla skolkurator tyckte 2009 att jag skulle börja gå hos ätstörnings teamet pga att jag inte åt och hatade min kropp! Jag har haft samtal med Emma om äs! Emma har haft anorexi...

Av Bella - 30 april 2013 18:08

Mår dåligt :(. Vet inte var jag ska ta vägen, eller göra! Jag vill bara dööööö!! Jag orkar seriöst inte mer! Jag vill inte mera nu! Detta helvetet (livet) måste ta slut! Jag har i några dagar funderat på om jag ska svälja min tandborste. Varför vet jag inte. Jag vill bara göra det! Jag orkar inte mer! Vill skada mig allvarligt!!! Orkar inte denna skiten längre! Fan ta allt på denna jorden!
 
 
En positiv sak är att jag fick mina naglar fixade av Emma idag <3

Av Bella - 29 april 2013 19:21

Kväll nu, mår sådär...Inte helt bra, men vafan när gör jag det? Har haft mkt självmordstankar idag..Jobbigt! Menmen, WH innan när jag tog mina meds "vad är det med dig?" Jag bara "vadå?" Hon "du verkar inte mår bra", "Nej det gör jag inte", sa jag....Jag mår ju inte bra! Jag vill skada mig, men jag försöker att stå emot! Men de är jobbigt!! Varför försöker jag ens må bra? Jag är dömd till att må dåligt hela livet!

Av Bella - 29 april 2013 16:43

Emma och jag började prata om mat...Vi har båda varit sjuka i äs..

För mig började det 2006 (jag va 16år)...Jag har alltid varit för smal (utan äs!!) Jag vägde 36kg när jag var 16år...Mitt BMI va 14...Men då va jag inte sjuk..Bara naturligt smal och jag kämpade för att gå upp i vikt! Men vid julen hände ngt...jag började känna mig tjock...Jag tror de va i samband med att jag fick min första mens...Mina tankar blev sjuka! Sen hamnade jag på behandlingshem och fick remeron...Jag gick upp 13kg på ett halvår! Sen när jag slutade med den och flyttade hem så fick jag ner i vikt till 45kg typ..Sen 2009 så blev jag inlagd med LPT...Fick medicinen ergenyl...Gick upp till 53kg!

Sen 2010 så tog jag amfetamin och slutade äta helt...Sen tog min bästa vän livet av sig! Det va droppen! perosnalen på mitt förra boende fick tvinga i mig 3 mackor om dagen...Men jag kom på hur jag kunde gömma dom...Och vissa perosnal bara lämnade mackan hos mig...Och gick..Klart som fan att jag sket i att äta dn då!

Tillslut så vägde jag 41kg, hade ett BMI på 15...Jag mådde skit! Jag blev inlagd..

På psyket så började jag äta lite smått....Sen började jag tro att det var maskar och människo eller häst kött i maten..Jag vägrade äta...jag fick en gång en spruta stesolid...och mängder med zyprexa..Sen en gång toig jag en överdos...Så på akuten tog dom min vikt för att kunna ställa in droppet...Jag vägde då 66kg!! Fick en chock! har aldrig vägt så mkt!

Sen pendlade jag i vikt...Lyckades gå ner till 56kg....

Idag så försöker jag att inte tänka på min vikt! Men ingen får kommenter vad jag äter! WH kommenterade idag om min Ben & Jerrys! Jag blev så jävla arg!!

Jag mår skit över min vikt! Men just nu orkar ´jag inte göra något åt den! Jag vill ner i vikt! Jag vill ner till 41kg igen! Mina tankar är fortfarabde sjuka! jag kanske inte ser ätstörd ut, men mina tankar är ätstörda...Jag hade ingen diagnos...Men jag ör inte frisk heller..!

Av Bella - 29 april 2013 15:40

Gick till netto med Katta <3 innan idag! Köpte Ben & Jerrys "half baked" ! Är galen i den! Så jääääävla god! Ni måste smaka den! Men sen när jag kom tillbaka till Talludden så mådde jag skit! jag tog lyrica, den hjälpte inte...Så, det blev tyvärr en självskada..Hade bråkat med WH om maten...Hon tycker inte att jag ska äta Ben & Jerrys! Vad fan har hon att säga till om mina matvanor??? Jag hatar min kropp!!! Men jag kan inte sluta äta glass!! Så jag mådde skit!

Igår när jag tog ett bad så såg min mage gravid ut! Hemskt! Menmen, de är bara att gå mer promenader! Ringde VC idag, för Marek (min läkare, som är den bästa jag har haft!) Tycker att jag ska utredas för astma...Det håller jag med om! Okej, detta blev ett lång inlägg men vafan :P


 

Av Bella - 29 april 2013 07:45

   

Av Bella - 28 april 2013 21:16

         

Av Bella - 26 april 2013 21:12

Nu sitter jag i mitt nya rum!* Skönt! Jag mår inte bra, jag vill skada mig :/....Men jag ska klara detta utan en självskada! Jag vet att ångesten går till en topp, sen mynnar den ut...Men min ångest klättrar mot toppen nu och de är inte lätt att leva just nu...men som jag sa : JAG SKA KLARA DETTA UTAN EN SJÄLVSKADA!
 
 
Jag fick byta rum för jag inte vill ha de bredvid toan, då de har hänt saker därinne som inte är så trevligt att höra på!

Ovido - Quiz & Flashcards