bellashemligatankar

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

svar till "anonym"

Av Bella - 30 april 2013 19:39

Anonym : Jag jagar inte diagnoser! Men jag har en ätstörning. Om du inte visste så kan man ha en äs utan att ha papper på det! Jag har haft det sen 2006 som jag skrev i inlägget!



Kan alla bara sluta ifråga sätta ALLT jag skriver???? Bara för jag skrev ett inlägg om äs så är det såklart någon som ifrågasätter det!!! Min gamla skolkurator tyckte 2009 att jag skulle börja gå hos ätstörnings teamet pga att jag inte åt och hatade min kropp! Jag har haft samtal med Emma om äs! Emma har haft anorexi...

 
 
Johanna

Johanna

30 april 2013 20:04

Jaga efter diagnos? Jag fattar inte. Det är ju rätt uppenbart att du har en ätstörning även om du inte har det på papper. Du har svultit dig själv i perioder, tycker att du är tjock fast du inte är det och har varit allvarligt underviktig. Det är ju bara löjligt att säga att du inte har en ätstörning och bara jagar efter en diagnos...

http://theonlythingyoureallyown.blogspot.se

 
Ingen bild

Bella

30 april 2013 20:06

Tack "Johanna" !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 31 juli 2013 10:35

nattstad.se/beellastankar

Av Bella - 30 juli 2013 15:53

I april förra året så var allt kaos...Som nu ungefär fast värre. Jag skar mig så jag fick sy varje vecka. Jag gjorde några allvarliga självmordsförsök. Jag var då inlagd på en allmän avd i Malmö. Läkaren hade hotat mig med rättpsyk. Alla hade hotat o...

Av Bella - 30 juli 2013 13:34

Ja, jag vet att jag är överviktig! MEN, ens mamma ska ändå inte säga så till en! Speciellt inte då jag har haft anorexi och haft ett bmi på 14,5 ! Hennes kommentar gjorde så jävla ont i mig, den har fått mig att skippa lunchen idag..   Jag är til...

Av Bella - 30 juli 2013 08:41

Det är lika jobbigt idag, jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!! ...

..

Av Bella - 29 juli 2013 20:04

Jag vet inte vad jag ska göra, har sån jävla ångest!!!!!!!!!!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards