bellashemligatankar

Alla inlägg under mars 2013

Av Bella - 31 mars 2013 15:23

"Sanna" skrev en kommentar i min blogg lite längre ner....Den löd "Rip :("


Sen när är jag död? Jag lever i alla högsta grad! Jag läste kommentaren och bröt ut i ett as garv! Jag fatar inte hur man kan skämta om döden?? Om jag nu hade varit död så hade de varit en sak, men nu lever jag! Och om jag nu hade varit död så hade de märkts! Och saken är den att jag skrev inlägg efter de inlägget som "sanna" kommenterade!



Så "Sanna" : Varför skrev du en sån kommentar?

Av Bella - 30 mars 2013 16:39

Vill bara önska alla som läser detta en glad påsk!


På tisdag drar dbt gruppen igång..

Av Bella - 28 mars 2013 17:14

Talludden har fått ett skit stort påsk ägg fullt med godis! När vi fick de så blev vi så upptagna av att äta godis så vi va tysta i hela 10 min! xD

Av Bella - 27 mars 2013 14:28

Idag fick jag mitt kedje täcke! Nu ska jag bara se hur de funkar att sova med! Hoppas det funkar!!

Av Bella - 26 mars 2013 13:59

Hade dbt med L idag! Vi bestämde att jag skulle få ett kedje täcke ^^. Vi ska bara kolla med arbets terapin först! Sen ska jag få ett och testa i en vecka...L sa att de kunde hjälpa mot ångest och så :). Så nu får vi se om de lever upp till sitt namn xD

Av Bella - 23 mars 2013 15:04

Jag har haft några riktigt jobbiga dagar (eller ja, veckor). Men nu verkar de som att de håller på att vända till det bättre! Vågar jag hoppas på de? Eller, är det bara tillfälligt? Jag hoppas att de vänder för jag orkar fan inte må dåligt längre nu! De tar så mkt på krafterna att må skit!

Av Bella - 23 mars 2013 12:32

Yes, igår va en bra dag! Jag måde bra hela dagen och så! :)

Av Bella - 21 mars 2013 18:56

Jag ska börja i enskild färdighets träning, bara jag, L och P ska va på den! De känns helt okej =)

Ovido - Quiz & Flashcards