bellashemligatankar

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Bella - 8 mars 2013 19:49

Snart så börjar gladiatorerna! Ska bli kul att kolla på! Bättre än denna skit dagen!!

Av Bella - 8 mars 2013 15:32

Vill jag vara på Talludden eller hemma i Malmö? Jag vet inte! Ena stunden vill jag vara hos mamma, ena stunden i Växjö! Detta är jobbigt! Just nu vill jag bara hem till Malmö igen! Och innan idag ville jag vara på Talludden...Jag hade de så bra när jag va hemma. Om man inte räknar med igår då jag hade ångest hela dagen..Här på talludden är jag helt ensam. Visst, jag kan umgås med dom som bor här. Men jag orkar inte! På ett sätt vill jag vara ensam med mina rakblad, på ett sätt så vill jag umgås med dom andra....Gah, detta är jobbigt!!!

Av Bella - 8 mars 2013 13:51

Nu är jag åter på Talludden! Skönt att vara tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards