bellashemligatankar

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Bella - 16 mars 2013 18:45

Ikväll ska jag fanimej äta kladdkaka! Vad ska du göra? Jag sitter just nu nere på talluddens dator, då min har gått sönder! Jag har lämnat den till pappa som ska lämna in den på lagning....Antagligen så kommer jag få enm ny dator av honom...Vi får väl se :)


 

Av Bella - 16 mars 2013 15:26

Jag är ett äckel...Jag hatar mig själv! Jag är äcklig och ful! varför ska jag leva när jag är så äcklig? Ingen vill vara med mig, alla mina vänner har dissat mig! Jag kommer aldrig att kunna få en kille..Jag hade en underbar kille innan, mne sen så va han otrogen mot mig! Jag hatar honom för de han gjorde, men älskar han sjukt mkt! Men de är väl vad jag är värd...Ingen kille eller utbildning....

Av Bella - 16 mars 2013 10:40

Inte så bra...Har ångest :(. Menmen, de går väl över! Hoppas jag!

Ovido - Quiz & Flashcards