bellashemligatankar

Alla inlägg under april 2013

Av Bella - 25 april 2013 16:12

Nu har jag min egna dator! :D Så jävla skönt!!!

Av Bella - 25 april 2013 08:41

Idag kommer mamma och pappa hit! :D

Av Bella - 25 april 2013 06:08

Vaknar tidigt idag! Jag mår inte bra :(



Några gamla blilder på mig!


                   

Av Bella - 24 april 2013 21:21

Först till "

Shopaholic" Jag skadar mig inte så andra märker det!


Imorgon kommer pappa och mamma hit med min dator :D



Just nu är de lugnare på Talludden och med mig! Idag har jag bara kollat på TV och suttit framför datorn..Jag har inte mått så bra, så har tagit lyrica..Men har klarat dagen utan att skada mig! :D

Shopaholic" Jag skadar mig inte så andra märker det..


Nu är det lugnare med mig och på Talludden! Skönt som fan! Imorgon kommer mamma och pappa hit med min dator :D Ska bli kul att träffa dom :D...Nu idag och ikväll har jag bara kollat på tv och suttit vid datorn! Tog bilder med Katta innan med!!!


 

Av Bella - 24 april 2013 12:52

Här kommer lite bilder på mig! Tog dom idag...Syns ångesten?


     

Av Bella - 23 april 2013 14:53

Nu är ångesten lite lättare...Jag tror de är lyrican som verkar...Äter bara 50mg men ändå...

Av Bella - 23 april 2013 12:53

Nu väntar jag på att få lyrica...Sa till WH att detta är ohållbart...Så hon ringde ssk som satte in lyrica idag....

Av Bella - 19 april 2013 14:01

Åååååh, jag blir så arg på mamma!!! Jag pratade med henne i tele. Och sa att jag skulle ta perm hem från torsdag till måndag..


"Så kan jag sova i min lägenhet i en natt eller nått.."
"DET SKA DU INTE!!!"
"Varför inte? Jag ska ju ändå dit när jag blir utskriven!"
"Nej, de ska du inte! Ska du då börja om med att knarka å sånt?"


VAFAN???????? Jag hade faktiskt inte tänkt börja knarka igen! Jag har lagt de där bakom mig!

Tack mamma, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards