bellashemligatankar

Alla inlägg under april 2013

Av Bella - 18 april 2013 16:34

Idag har de inte hänt så mkt, jag har städat. Sen duschade jag! Imorgon ska jag och WH iväg en sväng! De ska bli kul! :D

Av Bella - 16 april 2013 16:12

Då har jag och Erika beställt pizza med hemkörning nu! Jag ska äta calzone och hon capricoisa eller hur den nu stavas! De ska bli gott iaf!



Igår hade jag DBT både i grupp pcj själv med L! Vi kom på gruppen fram till att vi ska minska tiden till 45min/gång...Och sen på sessionen med L så sa jag att jag va rädd att dom skulle tycka jag va dum i huvudet som inte fattade ngt av DBT:n eller ville ha den kortare. L sa att dom inte tycker jag är dum i huvudet, men man vet ju aldsrig...Jag är så dömmande mot mig själv så de inte är klokt! Jag måste bli bättre på att inte dömma mig själv!


 

Av Bella - 14 april 2013 14:21

Idag grillade vi igen ;). De blev flintastek! Mkt gott! :)

Av Bella - 13 april 2013 14:54

Idag har vi varit på Ö&B....Mitt mående börjar dala igen! Suck!

Av Bella - 11 april 2013 10:27

Idag kommer min pappa hit med tåget, så ska vi gå på stan och lite så :). Ska nog bli kul! Jag har tvättat håret och lite sånt! Igår hade jag promenad samtal med L! de va kul ^^ Hon fotade även mig som ni kan se här nedan!


 

Av Bella - 10 april 2013 10:36

Igår va en skit dag! Men jag hoppas denna blir bättre! Nu är Katta <3 och byter min kolsyre patron som har tagit slut! Hoppas på en bra dag! Gör inte ni?

Av Bella - 9 april 2013 13:14

Idag ska jag ha DBT med underbara L! Ser fram emot det!

Av Bella - 8 april 2013 13:09

Nu ska Malmö kalla till ett stort möte ^^ där dom ska bestämma lite till ^^

Ovido - Quiz & Flashcards