bellashemligatankar

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Bella - 5 juli 2013 19:03

I förrgår kväll mådde jag verkligen inte bra. Jag skadade mig inte men mådde inte bra! Fick vb sent, typ vid kl 23 på kvällen. Sen somnade jag på soffan....Personalen väckte mig efter en stund.


igår va de väl sådär, tog vb.


Idag har varit en bra dag! T och jag åkte från talludden vid kl 8 på morgonen, ner mot min lägenhet!!!!! Där nere så gick jag och en personal och handlade, jag träffade en av mina bästa vänner och vi försökte baka kladdkaka utan recept. men den blev misslyckad, fan! Så jag åt ingen bit. Sen kom mamma och pappa med pizza som vi åt och drack cola till.. Sen kom min kp och pratade lite med mig. jag hade vissa stunder då jag funderade på om jag skulle skära mig. Men jag stod emot!!! Sjukt stolt! Men hade tejpat händerna och låret innan jag träffade min bästa vän för hon tar efter mig. Sen efter 4 timmar så hämtade T mig. Just de! Träffade min pojkvän i en kvart också! De va mys! Jag ska ner om 2 veckor igen, jag längtar!!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards